Kan nån snälla ta mig här ifrån

Jag mår piss just nu, fine att man kan må dåligt ibland men allvarligt. 
Jag är så besiken och ledsen, fast på något sätt känner jag mig lättad. Vet inte varför eller så... Min kropp skakar, jag är lite yr och mår värlidgt illa. Min mage gör ont också. Det har kommit så mycket tårar idag så mina ögonlock är röda, svullna och ömma. Önskar jag bara kunde styra alla och allt så det blir bra igen. För nu är jag faktiskt helt seriöst när jag säger att jag inte orkar mera. 
 
Jag har en gräns och den är nådd, jag kan inte vara hur stark som helst. För jag är inte hel längre, nu har jag blivit trasig och det gör så jävla ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0