Söndag igen då

Solen skiner och det är söndag, men vad hjälper det egentligen? 

Jag och Marcus vaknade vid 11 och Samme kom å hämta oss runt 12. Nu är vi påväg till Joel för att hämta upp honom och sen bege oss till garaget för att kränga däck och kolla turbon i Marcus 940😊 

Igår var det ju Barkabyträffen, för er som inte vet vad det är så är det iallafall en bilträff i barkaby på Ikeas parkering som anordnas varje år. Det är så sjukt mycket bilar och folk! 
Jag hade jätte trevligt och fick se mycket fina Bmws 👌🏼 

Efter vi åkt där ifrån så fick vi höra att Robin skulle köra på Avestarakan så vi åkte dit, det är ju träff där på lördagar så det var mycket folk. 
Det roliga var att Clara och Karin ringde mig så jag kirrade rätt adress så det slutade med att de kom dit å sen slutade det med Nacka Donken och sen hem dårå, jag var rätt så jävla trött som alltid så jag somnade direkt när vi kom hem! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0