Tredje dagen på Oasis

Jag har ju inte uppdaterat något om min resa i USA som jag nu håller på att genomföra tillsammans med familj! 

Men det är iallafall så att jag ligger på hotellrummet nu på en båt utanför Haiti som heter Oasis of the seas! 
Jag kom till USA för 4 dagar sen, vi åkte alltså från Arlanda den 17/12 och idag är det den 21/12! 
Innan själva kryssningen började så bodde vi på Hilton i Florida, det var ett sisådär hotell :-)

Den 19/12 så checkade vi ut från hotellet vid 11 och begav oss till hamnen där båten skulle gå från, alltså ni ska bra veta... Fine, jag visste att båten skulle vara stor men jisses!
Har aldrig sett en så stor båt i hela mitt liv! 
Efter man lämnat in sina väskor så fick man göra säkerhetskontroller, alltså ett typ foto-id som är kopplat till ett speciellt kort du har på båten.

Båten kommer stanna på Haiti, Jamaica, Mexico och sedan hem till Florida igen!

Idag har jag mest solat och badat, bra med saltvatten ju! Jag och Linus (en kompis), gick och kollade på en dansgrupp som samlade in pengar så barnen som går i skolan ska kunna få skoluniform, det var fint gjort av dem! 
Sedan låg vi på ena stranden och solande, det blev tid för lunch och vi åt någon buffé som fanns där, efter det så bytte vi strand. 
Där tog vi ett sista dopp för att sedan bege oss tillbaka till båten för en svalkande dusch😍

Nu är vi iallafall på Haiti och har varit här hela dagen, jag är helt slut och ganska tagen av solen😁☀️








 

Kommentarer
Postat av: LEXI - Poledancing Psycho

Karibien-kryssning?? Ahhhh jag är så avundsjuk! NJUT! xx

2015-12-29 @ 07:08:28
URL: http://lexodiac.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0