Mot praktiken!

Nu sitter jag och väntar på bussen som aldrig kommer, tidtabellen säger en tid och grejen som är vid busshållplatsen och visar med exakta minuter säger nå helt annat.. 

Det är min sista praktik dag idag, vilket är skönt. Eller alltså jag gillar ju praktik! Men jag är inte den ända som tycker bemötandet jag fått där ifrån inte är så bra. Känner att jag behöver byta ställe om jag ska kunna utvecklas mer som säljare. Klädesbutik kanske inte är min grej? Nä jag vet faktiskt inte.. 

Älskade ju att vara på Glitter i Farsta, där hade vi verkligen dreamteam! 
Trivdes verkligen där och det gjorde så att jag lärde mig jätte mycket om exponering! Tjejerna på Glitter i Farsta var grymma! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0