7 dagar kvar!

Nu är det bara sju dagar kvar sen sitter jag på ett plan till Florida😍 

Ska verkligen blir så skönt att åka från den kalla kylan som kanske inte är så kall här i Sverige.. Hah, men ändå!

Har dessutom hunnit bli sjuk innan jag sticker, har jordens hosta vilket är väldigt jobbigt då jag får svårt att sova (!!) jag, Nicki får svårt att sova? Emh jag brukar nämligen bara behöva lägga huvudet på kudden så slocknar jag.. 
Hur som helst, jag är hes och hostar sönder min hals :-( 

Har ett problem innan resan, JAG HAR INGEN BIKINI!!! Vilket jag kom på igår, sådär 8 dagar innan vi ska åka. Vilka butiker har ens kvar bikinis ute? 

Jag är i stort behov av tips, hinner ju inte beställa en från nätet är jag tyvärr rädd... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0