Solig lördag

Nu ligger jag i sängen och Marcus sitter och spelar.
Har kollat 3 avsnitt av GossipGirl och funtar på ett fjärde! Är helt fast i den serien, har för övrigt börjat kolla en serie på Netflix som heter "the returned" (SKIT BRA!!) dock har jag redan kollat upp alla avsnitt som finns så måste väta tills den 22a... GAAH.

Ikväll ska jag på bilträff med massa sköna peps och min fina Alice!
Vi var med varandra igår också på bilträff i Kungenskurva, ååh hahah Alice är så duktig. Hon har haft körkort i 3 monader kanske och är så cute när hon sitter där å kör och är så koncentrerad att hon nästan glömmer bort att andas!

Hihi näe men nu ska jag nog kolla lite GossiGirl igen :3 Torsk på serier nu asså...

Hadeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0