Praktik torsdag

Godmorgon, sitter pĂ„ bussen nu till praktiken😊 

Börjar 9 idag och slutar 17.00, möjligtvis tidigare dĂ„ Kidde ska till veterinĂ€ren. Fick en tid vid halv fyra, mamma skulle ringa mig under dagen sĂ„ jag vet in jag eller han skulle Ă„ka in med honom. 

Åh stackare alltsĂ„, han har slickat dig jĂ€tte mycket i rumpan sen förra veckan och det Ă€r en syntom pĂ„ mask, sĂ„ vi köpte mask medel och maskade av alla hundarna. Men sen igĂ„r sĂ„ kollade vi Kidde eftersom han satte sig ner flera gĂ„ngen i snön nĂ€ vi var ute och gick, dĂ„ visade det sig att han hade en jĂ€tte stor knöl precis bredvid rumphĂ„let, det Ă€r tydligen vanligt att Chihuahuas fĂ„r sĂ„na knölar och det man gör hos veterinĂ€ren Ă€r att tömma dom. Det gĂ„r att göra hemma ocksĂ„ för man fĂ„r lĂ€ra sig pĂ„ djursjukhuset nĂ€r man e dĂ€r. Men iaf vi fick en förklaring till vad det varit och idag sĂ„ tar veterinĂ€rerna bort den. Stackare❀

TrĂ€nade igĂ„r och har faktiskt inte alls trĂ€ningsvĂ€rk som jag fruktade! Haha var verkligen förbered pĂ„ att inte kunna ta mig upp ur sĂ€ngen imorse 😉 Men jag gled ur sĂ€ngen som en gelĂ©klump Ă€ndĂ„.. Hehe men men 

Kommer luncha med Madde idag vid 13.00, hoppas jag fĂ„r göra massa roliga saker tills dess i butiken 😍



 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0