Morgon buss 448c

Godmorgon ☀️

Sitter på bussen nu och tänkte slänga ihop ett litet inlägg så här på morgonen😊 
Vaknade och var jätte trött imorse, kände verkligen för att ligga kvar hemma, aa men ni förstår? Det var en sån dag idag. Kämpade mig iallafall upp och tog en dusch, sen hann jag klä på mig, sminka mig halvt å sedan hå till bussen med lillasyster. 

Tränade igår vilket var jätte skönt å kul, har nämligen inte tränat på ett tag för min kropp har inte mått helt bra, det gör den fortfarande inte men jag är på bättringsvägen iallafall och det är ju jätte skönt! 
Som sagt så var träningen hyfsat okej för att jag varit borta så länge men jag har kommit tillbaka med en helt ny inställning, jag ska bli bäst. 
Haha det kanske låter töntigt men jag har den inställningen för att jag verkligen vill få den uppskattningen igen som man fick av Martin❤️ Åh saknar honom jätte mycket 😔 

Men ändå! Jag tänker att den här handbolls säsongen ska jag verkligen göra mitt allra bästa! Tänker inte missa en träning, närvaron ska lysa fullt på mig! 👊 
Mår faktiskt allmänt mycket bättre när jag tränar regelbundet och skolan går också bättre när jag tränar då det är enklare att koncentrera sig på skolarbetet för mig😊 

Kram på er! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0