Middag på Friday's

Nu ligger jag i sängen å tänkte bara berätta om dagen.

Idag har jag träffat Thora, Clara och Madde! Thora hade bokat bord på Friday's så vi käkade där, super trevligt! Vi fick vårat bord å satt ner en stund å skvallrade om allt mellan himmel å jord😊 Har ju inte träffat mina pinglor på extremt länge så behövde verkligen en kväll med tjejerna❤️ 

Vi delade på mozzarella sticks och vitlöksbröd innan varmrätterna kom in, jag hade beställt baby back ribs (älska mat, nu och föralltid!) 



Efter vi betalat klart så tänkte vi att varför inte ta en fika på det här, som grädde på moset liksom😂 Åh Jesus Amalia! Var verkligen så mätt, ahaha! 
Men vi gick iaf till EspressoHouse och tog en fika. Där tog jag en Chai latte och en choklad Cheesecake, mycket smarrigt! 


Jag tog bussen från slussen vid 20.40 så var hemma till kanske 21.30 eller nåt.. Erika hämtade mig i Orminge då jag missade bussen med tre jävla minuter!! Tur jag har henne alltså!❤️❤️



Såhär såg jag ut iaf, det var nog det jag ville säga! 
Godnatt på er å glöm inte att komma tillbaka och läsa imorgon😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0