Måndag

Hejsan! 

Nu har svenskan just slutat och jag ska gå till min tredje lektion idag.. Matte, kul. 
Helgen har varit gr8, i fredags var jag hos Jackie och det var chillkrök där så allt var lugnt, var hemma runt kvart över ett, lördagen så praktiserade jag 13-17 och efter praktiken så mötte jag upp Fredrik. 
Vi åkte å köpte pizza å lite mys sen tog vi bussen hem till mig, käkade, kollade på tv å hade det mys. Sen typ kollade vi på filmen White Chicks, hade inte sett den men fan va skön den var! Hahah!

Söndagen var rätt seg, hjälpte mamma med närvaron för alla träningar min syrra haft å sen typ åkte Fredrik hem runt 8 så det var rätt chill :) 

Idag ska jag inte träna eftersom jag ska göra en gastroskopi imorgon, så jag måste fasta minst 6 timmar innan vilket betyder att jag kommer bli arg när mitt blodsocker sjunker.. Heheh jaja vi hörs väl sen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0