GodnattđŸ’€

Nu ligger jag i sÀngen med min systra, vi ska sova Ä jag bestÀmmde mig bara för att kasta in ett snabbt litet inlÀgg om vad jag gjort idag

Vaknade sent (runt ett) Ă„ kĂ€kade frukost, pappa kom hem vi gick ut med hundarna tillsammans. 
Sen lagade vi vĂ„rt kylskĂ„p som krĂ„nglat, assĂ„ det har inte gĂ„tt att stĂ€nga dörren, den Ă„kte bara upp hela tiden sĂ„ vi fixade det 😊 
Mamma Ă„ Line kom hem, lagade middag Ă„ familjen kĂ€kade, sen drog jag Ă„ mamma Ă„ Line till sickla för att hitta skor till Line men vi hittade inga sĂ„ vi sprang runt som yra höns i en timmes tid i onödan.. Haha😅 Efter den timman Ă„kte vi hem, satte oss i soffan Ă„ degade till filmen RĂ„ttatouille, det handlar om en rĂ„tta som hjĂ€lper en kille att bli kock, den utspelar sig i Frankrike och Ă€r animerad! Toppen film! 



SÄ jÀkla gullig rÄtta!




Godnatt pĂ„ er, sov sĂ„ gott Ă„ glöm inte lĂ€sa igen imorgon! 😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0