Godnatt 👒

Here comes the sun, like little darling☀

Nu har jag bĂ€ddat ner mig under tĂ€cket och jag ska sova! Är jĂ€tte trött efter det jobbiga sjukhus besöket jag var kallad till idag. SjĂ€lvaste gastroskopin gick bra vad lĂ€karna sa iallafall! Jag kĂ€nde dock att det gick bra, kĂ€nslan var sjĂ€lvklart obehaglig men jag klarade det och mini efterhand har jag ont i halsen och svalget men det Ă€r nog borta imorgon hoppas jag pĂ„. 😊

Emh jag tĂ€nkte bara sĂ€ga spontant tack till alla som lĂ€ser min blogg, det Ă€r sĂ„ kul att se min statistik nu! Allt ökar hela tiden och det gör mig verkligen glad! Försöker ju som sagt vara regelbunden med mina inlĂ€gg, bĂ„de höra videos och skriftliga, men bilder osv. Det kan vara svĂ„rt att hitta suget och det dĂ€r go'et men det blir sĂ„ mycket bĂ€ttre att mötas av enbloggstatistik som visar mig att den hĂ€r bloggen inte bara gör en domĂ€n upptagen utan att folk faktiskt lĂ€ser min blogg, min egna blogg! Tack sĂ„ hjĂ€rtans mycket! Älskar er!❀

Godnatt pÄ er, allt underbart folk dÀr ute!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0